Sunday, September 20, 2015

PESTA BUKU BORNEO



Saya ini ada banyak bakat terendam. Selain boleh melompat-lompat di tempat awam tanpa sikit pun rasa malu dan rendah diri; saya juga boleh menampar orang dengan tapak kaki. Siapa tidak percaya, sila offer diri untuk eksperimen. Biar saya tunjuk demo.

The latest talent yang baru dijumpai, oh paling tidak tersangka. Rupanya saya juga ada bakat unggul mengimbang buku dengan perut. Serius, orang buncit pun belum tentu mampu buat.

On a different note, buku lengkap 'Trio Cinta’ tulisan saya kini sudah terbang ke Sabah. Kamu cari di Pesta Buku Borneo. Yang sekarang sedang berlangsung di 1Borneo Hypermall sampai Isnin, 21 September. Saya kasi diskaun sehingga 50%, ok!

Gerai kami juga ada pamerkan 'original doodles' yang diguna sebagai ilustrasi buku-buku tersebut. Ramai yang skeptik. Did you really draw all those doodles? Begitu saya selalu ditanya, dengan penuh curiga dan kurang sopan. Come to our booth and see them with your own naked eyes. If you are interested, you may purchase certain selected items for RM25 per-piece. But not all the exhibited doodles are for sale.

Siapa mau tandatangan buku, join me there between 5pm to 6pm today (Sunday, 20/09/2015). Kalau mau, nanti saya tunjuk skill mengimbang buku dengan perut secara live. Itu pun kalau ada yang sanggup tengok.

— at 1Borneo Hypermall.

Artikel asal di sini...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...