Wednesday, February 4, 2015

SASTERAWAN ALIEN



Wah, Sasterawan Alien kata Sharifah Nursyahidahsmile emoticon

Selain interview ini, ada banyak lagi yang menarik di The KL Review. Cubalah gali. Saya sudah hampir khatam semuanya. Paling saya teruja adalah sesi bersama Zulhabri Supian.

Kata beliau: "... di Indonesia seni adalah salah satu sendi kehidupan sedangkan di Malaysia seni masih dilihat sebagai produk pelancongan di satu sisi dan juga maksiat sisi yang lain."

Whether you agree with Zulhabri or not; we have some serious soul-searching to do. When it comes to artistic expression. Adakah cukup jika seni kita bataskan hanya sebagai produk komersial dan bahan penghibur?

Link sila baca di sini 

Bagi yang bertanya tentang tempahan buku; buat masa ini kedua-dua buku tidak ada stok pada penulis. Tempahan baru belum dibuat kerana tidak ada Admin yang boleh menguruskan pembelian secara online bagi pihak penulis buat masa ini.

Tetapi buku-buku tersebut boleh ditempah secara online di kedaibuku maya ITBM. Juga boleh dibeli di Kinokuniya atau MPH; serta boleh ditemui di gerai ITBM pada Pesta Buku Selangor 2015 (sehingga 8 Februari).

TEMPAHAN ONLINE:

Buku Deja Vu: http://www.itbm.com.my/catalogue/buku/deja_vu_cinta_pencari_katarsis/

Buku Alien:http://www.itbm.com.my/catalogue/buku/alien_menchari_chinta/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...