Friday, May 22, 2015

MENGHARGAI SETIAP TITIK



Catatan di FB ada ketika boleh dijadikan cermin refleksi. Mungkin kita patut ambil masa secukupnya untuk sesekali merenung semula, dan merapi diri sendiri yang sedang kusut.

Entri hari Jumaat ini sebenarnya saya tulis beberapa bulan dulu semasa trip saya ke Jeddah. Hari ini saya perlu kongsikan ia semula. Sebab dalam sehari dua ini, emosi saya asyik terbakar oleh kemarau yang berpanjangan. Sudah lebih separuh penduduk ikan saya terkorban di kolam. frown emoticon

We wish for longer drought, so when the wet season comes – we would relearn to appreciate every drop of rain. Blessed Friday, everyone.

Nota: Terima kasih Sheikh Ismardi Ismail sebab mengingatkan semula tentang entri ini.

:
— at bucu sebuah tebing keinsafan yang hampir runtuh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...